Sunday 7 December 2014

im soooooooo excited!

Views
                 
semalam ada kenduri kt matangg, hmn hmn sorry awaaa tak boleh nak datang sebab lagi baik mengelak dari terjumpaa kan? :) tak payah tunggu kenduri, in syaa allah nanti saya pegi sana okayy ;) hiks. alahh nothing to worry sebab lepas nie practical kt sini, tak balik bangi dah so anytime boleh lepak tue pun kalau masing masing tak busy la :D hehe

but now im sooooo excitedd sebab aku tengah menghitung hari nie nak jd aunty :D yeayyy!  happy happy. anak menakan pertamaa dalam family so of course im so excited. setahun kakak kawen, and baru sekarang we found that she's pregnant. Dalam banyak banyak adik beradik dalam family aku nie, dulu sebelum kakak kawen, dialah orang yg paling rapat sekali dengan aku, senang cakap aku nie adik dia yg paling manja la dengan dia, yealaa gap aku dengan kakak 6tahun tauu, haa so memang manjaa habis la. sebab tue kalau time aku kt bangi kalau weekend aku tak pegi rumah dia, mesti dia tanya kenapa taknak stay rumah dia bila weekend.

kenangan aku dengan kakak paling banyak, HAHAHAH serious doh kalau ingat aku memang tak boleh berenti gelakk. kakak penah baling phone aku kt luar tingkap sebab aku gaduh dengan nenek. HAHAHA memang aku bebai habis lahh, sapa tak bengang kan phone kena baling, nak contact bf pun tak boleh time tue, HAHAHA cehh! oleh kerana phone aku kena baling esok tue lepas balik sekolahh serious aku mogok sampai tak balik rumah, HAHAH yealaa dulu balik sekolah pukul2.30 tp after 2.30pm tue aku tak balik rumah sebab merajukk, pegi sekolahh dengan mataa bengkak memang tak ah nak balik rumahh mukaa senyum, HAHAHA budak budak sangat time tue :D  tp aku tak balik aku duduk rumah fatin izzaety, kalau ikutkan hati aku takmau balik rumah selagi tak dapat phone baru :P HAHA tp sebabkan bf *cehh time tue zaman bf gf so mestilaa ada bf * aku asyikk call ja membe aku paksa suruh aku balik, dari aku dengar dia bising better balik. HAHAHA esok tue aku ulang balik buat perangai yg sama sampai la satu hari tue aku balik rumah terus masuk bilik lepas tue kakak masuk lalu depan aku then buat buat terbaling kad kt aku, alahai sweet oh kakak. pujuk aku dengan kad, and guess what? kakak bg aku pilihan suruh pilih nak phone mana? HAHAHA


Lawakkan kami dua? HAHAAH memang weyh memang. aku ingt lagi dulu setiap kali kakak cuti sem, mesti aku paling tak sukaa. nak tau kenapaa? dia selalu paksa aku bukak buku mathematic :( takk suka weyh serious tak sukaa. masalahnyaa kakak tue garangg nak mampus bila belajar math dengan dia, memang tak ah aku nak suka -,- HAHAHA satu malam tue dia ajar aku math and the she asked me how to solve that problem, i said i dont know, sebab tak ingat, dia marahnyaa aku sampai air mataa nie tak berenti meleleh. HAHA weyhh malu doh kalau inagt aku menangis sebab belajar math dengan kakak. mimpi ngeri oh time tue :D

tp satu je aku respect dengan kakak, dia sangat sangat lah caring pasal adik adik dia. minta la apa pun in syaa allah dia tunaikan tp dengan syarat permintaan tue tak melampau lampau sangat. bayangkan aku minta iphone pun boleh dapat :P HAHAHA tue tak sayang lagi, HAHA eh tp aku sayang dia bukan sebab tue, tp sebab dia terlalu baik dengan aku and selalu faham apa yg aku nak. cuma first first time dia kawen, aku tak boleh nak terima kenyataan yg dia dah jd milik orang lain, merajuk jugak ah, p rumah dia kejap je lepas tue asyik gaduh suruh dia hantar balik bangi cepat. HAHAHA tp dah lama lama tue aku pun dah boleh terima kenyataan yg one day orang yg aku sayangg takkan selama lamanyaa jd milik aku, kan?

"thank you kakak sebab kakak aten jd macam nie, kalau kakak tak paksa aten suruh buat math setiap malam, i wont be like this. kan? kalau tak mesti aten tak suka mathematic dengan akaun kan? im soo appreciate what you did to me, terima kasih sebab selama aten kt bangi, kakak yg jaga aten, care pasal aten, i wish i can be like you, seorang accountant yg berjayaa.  tak terbalas apa yg kakak penah bg kt aten, takpaa nnti anak kakak , i want to be the best aunty in this family, gittewwwww! HAHA"



impressed gilaa bilaa baby bump dah nampakk :D wuuu 28weeks! birthday aku 3 april and kakak cakap due date bersalin dia 9 april :D ada gengg laa nak celebrate sama sama nanti, boleh demand sikit :D hihihi btw tahniah again kakak, i love youu sooooo sooooo much! i love you more than you know, please jaga kesihatan, takmau la sedih sedih ja selalu, takkan la every month abah dengan mak nak kena p kL semata mata sebab kakak tak lalu makan sebab rindu, HAHAH you're so funny la kakak, manjaaa sangat nie -,-


takan baca jer kod ? cerLike , cerkomen ! terima kaseh ^^

0 comments:

"/>
copyright by nurfatin khairul