Tuesday 16 December 2014

mood holiday turn on :D

Views
ehem ehem, akhirnyaa safely landed dekat tempat orang. kt mana? ehem, adalaaaaa :D hehe alaa johor je punn, nak pegi overseas tak mampuu lg, lg pun nak p johor nie pun bukan main lagi kena bebel memanjangg, tp bukan dengan pak khairul dengan mak pah, tapi dengan orang lain -,- MENYAMPAHHH!   pak khairul nie pelik sikit, semuaa benda tak boleh semuaa benda nak kena report kt dia, tp salah org laa, anak dia yg nie tak sama sikit macam anak dia yg duaa org nie, sapa lagi anis dengan ikaa la. kalau pak khairul cakap "tak boleh" memang dua orang nie takkan buat, tp aku kalau dia cakap tak boleh aku memang tak buatt tp tarikk muka tue mesti, lepas tue konfem dapatt punyaa. HAHAHA dengan pak khairul je akumacam tue, tp kalau dengan mak pah, semuaa okayy :P sportingg gilaa kod. tp taktau kenapaa dulu time aku ada bf, bf aku tak berani dgn dia, i meant bukan tak berani datang rumah, kalau datang rumah tue tak terkiraa dah amik jemput aku bagai depan rumah, tp masalahnyaa kalau datang rumah tue sepatah mak aku tanya sepatah dia jawabb. takutt lettew! HAHAHAHAHA 


okay berbalikk pada mood holiday aku nie, aku boleh datang sini pun sebab pak khairul takde kt rumah je, kalau ada memang taklaa nak datang sini. shuuu abah taktau aku tengah bercuti :P makk je yg tauuu. *berani mati tau fatinnnn nie -,-   first time aku naik flight sorg diri, selalunya mesti ada partner temankan but for this time pergi sendiri, yeayy aten dh pandai independent sendiri :)   tp aku memang perlukan cuti yg boleh tenangkan hati aku :( serabutttt kepalaaa dah nie. hmn hmn sedihhh sedihh sedihh,   aku kalau tengah serabutt jangan la ada orang mai cari pasal, yes salah banyakk laa! tambah tambah orang yg bajet tauu semuaa pasal diri aku, eee pantang betul!   


kenapaa aku sedih? hmn hmn biar aku jelaa yg tau :) hehehe kalau datang johor, sapa lg aku nak cari kalau bukan naili. yes aku rinduu dia sebab tue sanggup datang sini semata mata nak jumpa dia nak spent time dengan dia. rinduu gilaaaa kt dia, dulu kalau aku nanges dia yg tolong lapkan air mata aku, kalau aku sedih dia yg happykan aku, jaga aku kalau aku sakit, and now aku sedih of course aku kena cari dia, sorry nai sebab tak suruh kau amik aku kta airport, actually aku nak surprise kan kau :D hehe


kau pun terkejutkan tetibe ja aku sampai sini, dengan tak bg tahu, tuptup aku call cakap suruh amik je, mampuss aku kalau laa time aku dh sampai sana tengok2 nai takda kt johor, HAHAHA mauu menangisnyaa aku nanti.  tapi kan dari pengalaman aku la kan, kalau kita planning nak buat pape mesti tak menjadi, ada je halangan, tp kalau kita tak planning pun benda tue selalu jd, HAHAHA    kan kan kan? tp tue pengalaman aku laa, hihihi


actually aku plan dtg johor nie hari nie je, esok aku ingat nak ajak nai pegi bangi jp :D heee   rinduu pulakk tempat tue.  cehhh nasib lah tangkak dengan bangi tue sejam setengah je, kalau lamaa maunyaa kematuuu bontot macam mana aku balik dri bangi ke penang, hahahaha  okayy laa its time to sleep. penat weyhhh drama air mataa hari nie, mata nie pun dh tak mampuu nak bukak seluas luasnyaa dh. sembappp dh aku tengokkk. bye   lappppchiuuuuuuuuu


thank youu muuu sebabtolong amik td :D


takan baca jer kod ? cerLike , cerkomen ! terima kaseh ^^

0 comments:

"/>
copyright by nurfatin khairul