Monday 1 December 2014

bahagiaaa :)

Views
serious doh banyak benda nie nak story, cehhhh bajet macam reporter. HAHAA dakk laa cuma hobi aku memang menulis cuma aku aku pun tak faham apa kena mengena account dengan blogger? HAHA aku sepatutnyaa kena amik course sasteraa nie, penulis ka, haa. HAHA baru ngamm. eh tue lah silapp, setiap orang bukan ada satu kelebihan jaa dalam diri, ada banyak cuma tau dengan taktau jaa. HAHA kan? am i right ? dah dah okay okay aku kalau tengah bahagiaa memang macam nie, HAHA tapi bukan bahagiaa sebab bercintaa, no no no! HHAHAA bahagiaa sebab benda lain.

sebelum nak pot pet panjangg, nak cakap dulu tahniah fatin izzaety, akhirnyaa selesai jugak kenduri kawen, aku tau mesti hg rasa legaa kan, yealaa kemain lg nervouse la apa lah, HAHA aku tumpang happy weyh, cuma tak sangkaa kawan baik aku kawen dulu dari aku, dulu hg cakap nak sambung blajaq sama sama dengan aku, hg nak tengok aku kawen dulu, tp sekarang hg kawen dulu dri aku, takpaa laa jodoh hg awai, jodoh aku taktau lg, HAHA hg nak tau takk hg yg kawen aku yg bahagiaa, aku tengok hg time tengah bersanding alahai, bestnyaa feeling feeling macam aku yg duduk kt atas tue. weyhhhhhhhhhhhh, sedih lepas nie takdak dh nak macam dulu, lepak kt bawah pokok donat, cerita pasai masa depan, takdak dah semua tue, hmm masing masing dh jumpaa haluan sendiri, tp takpaa aku tumpang happy weyh tengok hidup hg sekarangg! 















banyak kan? tue tak payah ak kata laa, kot mana pun mesti suka amik gambar. memang perangai tue takkan pernah berubah lah :P HAHAHA tp aku suka sebab semua geng geng aku suka bergambaq, bila p kenduri kawan, time nie lah baru nak jumpaa balik semuaa membe membe lama, time tue lah terjerit sana terjerit sini, HAHA yg kurus makin gemok, yg gemok makin kurus, semuaa segak segak, aku ja maintain dok kurus terah tue jugak, Hiks! ceh gambaq last tue konon nak amik berkat laa, mana nak tau lepas nie aku pulakk ka yg naik pelamin, HAHAHA *berangan tak sudah sudah -,-


lepas ja balik dari kenduri tue, terus lepak umah ijah. tue memang tempat biasa untuk lepak bila p matang :D Mak diaa pun layan jaaa, dulu time sekolah rajin la menyemak kt situ, tapi lepas kenduri tue sat jalaa lepak umah ijah sebab nak p melawat kuzairi, haa dia nie pun lg satu, punya lama aku kawan dengan dia tp baru sekarang nak bg tau yg dia sakit, hmn hmn tp satu ja aku respect, tak pernah berenti nasihat aku in any situation :D wuuu, bangga ada kawan kawan yg macam depaa nie. HAHA ceh mohon jangan terlalu perasan sangat. 




macam biasa la, kod mana pun kena jugak amik gambar. HAHA ayat paling tak boleh belah depaa nie cakap, "fatin nie kan, dy kalau upload semua pilih had tang mukaa dia ja elok, muka kita tak elok dia tak peduli"  HAHAHA memang dari dulu kan aku macam tue, sapa suruh takmau posing, dah nama pun amik gambaq pakai phone aku, memang aku jalaa yg pilih elok elok. HAHAHA macam tak biasa :P btw, thank you kuzairi sebab melayan kerenah kerenah kawan kawan hg nie, siap tolong amik gambaq lagi :D please weyh kuatkan semangat hg, jangan pikiaq sangat yg hg sakit, be happy and be strong :)

tue cerita petangg, malam pulakk last minute planning nak buat BBQ. HAHAHA first first nak p muzium 3D, tp sebabkan dah lambat cancel plan tukaq buat BBQ. bayangkannn dalam masa 15minute bawak moto pecut p giant nak beli ayam sosej bagai, HAHAHA yes memang reja gilaa, time tue lah nak perap ayam time tue lah nak masak nasi time tue lah nak bakaq arang. HAHAHA tp reja last minute tue lah paling menjadi tau, haaaa THANK YOU semuaa sebab sanggup awai awai pagi keluaq rumah, tengah tengah malam baru balik semata mata nak lepakk habiskan masa 2hari cuti tue untuk lepak sama sama. appreciate sangat weyh, bukan senang nak macam dulu balikk.





kami 6 orang pun jadi rejaa weyh, HAHAHA memang nie semuaa last minute punya planning laa. tp serious best, berbaloi. dari hari jumaat aku kt sana, setiap hari balik pukul12 cuma ada satu hari tue ja balik pukul2 sebab BBQ , HAHA nasib aku duduk dengan depaa nie, aku rasa kalau duduk rumah memang kena beletiaq dah, HAHAA alah tp bukan selalu pun, sekali sekala jaa. balik rumah aku cerita kt abah aku pun dia dah geleng kepalaa, well! rilex ah, bukan selalu anak abah nie buat macam nie, HAHAHA

lepas nie aku dah start practical, entah bilaa pulak la aku boleh nak lepak macam nie, mesti busy. tp takpaaa, set time jaa. in syaa allah boleh :D hihihi btw thank you semuaa sebab sanggup korbankan masa tidoq korbankan cuti untuk buat reunion balik :D iloveyouuuuuuuuuuu!


takan baca jer kod ? cerLike , cerkomen ! terima kaseh ^^

0 comments:

"/>
copyright by nurfatin khairul