Friday 2 January 2015

tahun baru :)

Views


seriously aku excited sangat bila masuk tahun baru, rasa macam permulaan untuk hidup aku :P   alhamdulillah dah masuk 21 dah umur aku walaupun secara officially kan? orang lain taknakk umur meningkat tp aku nak, HAHAHA  sebab apa? sebab aku nak habis belajar cepat cepat and aku nak habiskan practical aku cepat cepat! TERSEKSAAA!  haa tue ja aku boleh cakapp. memang lah aku tak start lagi practical tp makin dekat 12 januari nie makin stress aku :( 


aku tak boleh nak bayang apa laa nasib aku bila start practical nanti, hmn hmn  kadang kadang aku yakin aku boleh jadi accountant yg baik but at the same time aku tak yakin! please fatin kenapa cepat sangat putus asa nie? y ? belum mula practical dh putus asa, nanti bila dah start menanges kod tak tahan stress! ingat sikit dalam hidup nie takda benda yg senang kalau nak berjayaa! ingat benda tue sampai bila bilaaa  *hmn in syaa allah aku cuba 


hari nie dah masuk 3hb kan? so tak lambat lg kod kalau nak ucap happy new year semuaaa :D semogaa tahun baru nie jadi tahun yg paling bermakna untuk kita semua :)  azam aku untuk tahun nie, please anyone tolong transfer lemak sikit kt aku, tak minta banyakk pun, nak 10kilo jaa bg kt aku :P AHAHHAA weyhhh stress thoo bilaa nak gemokk nie, makan mengalahkan orang gemokk tp hampehh dok teraa tue jugak :D AHAHHA


okay okayy, azam aku tahun nie aku cuma nak jd yg terbaik berbanding dengan sebelum sebelum nie :)  yealaaa  dh tuaa kod, cehhh takdak laa tua manaa, 21 je punnnnnn :D AHAHA   tp paling best bilaa makin meningkat dewasa nie  pesot pun tak halang aku nak pegi mana pun, mak? laagii lahh dari dulu lg, HAHA tp depaa dah warning dah, nak buat apa pun buatlah janji benda tue tak salah and jangan hilangkan kepercayaan family, tue je! okayyy baikkkkk bos :D  



tp pleasee aku nak p bercuti! HAHAHA kalau aku cakap benda nie lg skali dekat marka aku mauu kenaa sikuu :P halaaa berpuluh kali dok ulang benda yg sama :D AHAHHA   yeayy minggu depan bercuti sebelum start practical, i can't wait for it!   tp seriously aku cakap selagi tak dapat p tempat yg aku nak tue, lagi tue aku cakap nak bercuti, tp masalahnyaa satu jelaa bila dh start practical nie kenaa tunggu sabtu ahad atau public holiday jelaa baru boleh bercuti, hmn hmn but its okayyy, like do i care, jumaat sabtu ahad pun okay kod :D hahaha


takan baca jer kod ? cerLike , cerkomen ! terima kaseh ^^

0 comments:

"/>
copyright by nurfatin khairul