Tuesday 4 November 2014

Goodluck!

Views


Haaa, sehari dua kali update. Amboyy kemain kan? Taklahh actually aku nak wish kt nenek goodluck. Kang kalau aku post kt fb karang ayat panjang panjang ada pulak yg deengki mengutukk, alah biasaa la orang deengki memang selalu macam tue! HAHAHA sajaa kali nie aku tukar nama blog tukar link blog sebab apa? Sajaa nak suruh stalker aku tue cari sendiri blog aku. Maklumlaa nak search kt facebook tak boleh sebab kena block, kt twitter aku dh delete link so pepandai sendiri, tapi maaf ler sebab semua post aku yg lepas lepas aku dh delete tak payah la eh nak cari sebab memang takkan jumpa, hiks :D 

Dear nur zulaikha bt khairul qamar, ee susah la nak sebut nama budak nie and tak sukaa, HAHAHA nak jugak aku panggil adik aku nenek, yes nenek, hiks kenapa nenek? Sebab dulu aku dengan dia selalu gaduh and kalau gaduh konfem perang sampai tahap tarik rambut semuaa, betul tak tipuu. Sampaikan dulu nak dengar nama dia pun takmau sebab menyampahh. HAHAHA tp sekarang she's everything for me. Aku sayang semuaa adik adik aku, muahh

Esok paper mathematic kan? Please buat yg terbaik sebab dats was my fav subject. Ingatkan apa yg abah selalu pesan? Belajar tue pun sebahagian dari ibadah, tak rugi pun kalau kita belajar sebab tue untuk masa depan jugak, kan? One more thing, ingat nie sampai bila bila, kalau kita ikhlas terhadap sesuatu benda in syaa allah apa yg kita usaha tue allah akan tolong, so please ikhlaskan hati untuk belajar, buktikan kt semua orang yg eyka pun boleh berjayaa. Trust me!

Please buktikan kt semua orang terutamanya your brother, prove it to him that you're much more better than ! Stop worrying what people says, hidup hg so hg yg kena decide wether your life is better or not. Eykaa belajar nie tak rugi pun, kalau rajin cerah la masa depan. Aku tak la pandai sangat macam kakak yana, contoh dah ada depan mata, tengok kakak pun dh cukup lah, she deserve all this, life dia semuaa. Sebab apa? Sebab dia usahaa untuk dapat semua nie. 

Kalau aku kt penang, kt rumah sekarang aku takkan buat karangan panjang panjang macam nie, hahaha tp sebab aku takda kt rumah and aku tak jumpa hg so aku pun tulis benda nie semua and i know you not read this sebab busy dengan mentelaah buku kononnyaa, haha takpaa tp im very sure that someday u will read this and cryingg like idiot, HAHAHA mesti kalau orang baca orang akan fikir ee jahatnyaa kakak dia nie, eh im not like that! Orang yg kenal aku tau aku cemana, aku nie baik tau, haa aku memang dilahirkan suka menyakatt orang. Tp nenek mana penah touching dengan aku, aku panggil dia nenek pun dia buat buat dangg je, sahut je bila aku panggil. Kena marah la cemana pun dengan aku, tarik rambut bagai *itu dulu lah* nak jugak pelok aku sayang aku, HAHA kalau aku lama tak balik penang and bila jumpaa terjeritt jeritt, rindu lah apa lah, haa dats mean aku nie kakak yg baik. Cuma satu jelaa aku tak suka dengan perangai adik adik aku nie, pantang kalau keluar bertigaa kopakk poket aku, tue nak nie nak tp yg bayarnyaa aku, bukan mak bukan abah. Nasib lah kakak nie sayang kt adik adik dia, ikut je apa yg dua ekoq nie nak. Bila pegi kedai, aten nak nie boleh aten nak tue boleh, haihh kalau dengan abah tak berani pun nak minta -,- 

Eykaa, aku nak tolong hg tak boleh sebab aku bukan budak sains and aku tak pandai langsungg bab sains nie, serious talk aku tak suka membacaa tapi kalau bg aku mengiraa haa bg sepuluh subject mengiraa pun aku suka. Aku budak account so kalau nak tanya pasal math ke boleh la bantu tp not add math, HAHHA eh td kta suka yg mengiraa, dh tue bila add math taknak pulakk. Masalahnyaa aku dulu time class add math memanjang skip class sebab cikgu add math aku cina so aku cepat menguapp and end up aku tak faham satu hape pun so sorry kalau bab add math, kalau account yes i do :D 

Btw goodluck in your SPM my dear, ingat nie baru SPM belum lg diploma or degree, jauh lagi perjalanan hg. Aku nak sangat tengokk semua adik adik aku berjayaa, aku nak semua anak anak pak khairul berjayaa and boleh buat parents kita senyum. SPM tue cuma first stage untuk berjayaa.  So goodluck again baby :*


takan baca jer kod ? cerLike , cerkomen ! terima kaseh ^^

0 comments:

"/>
copyright by nurfatin khairul