Monday, 24 November 2014

rindu oh rindu :)

Views


hari nie dah 24hb, tak sabar nak tunggu jumaat nie. rindu weyh rinduu. rindu nak lepakk macam dulu, gelak gelak gosip gosip macam dulu. jumaat nie kita lepakk puas puas tau, rinduu nak duduk kt tepi laut matang macam dulu. gelak gelak sambil makan ais kacang, 

tapi sebelum tue tahniah kawan dah jadi isteri orang dah pun, rasa macam baru je lagi kita sembang pasal sapa kawen dulu dalam geng kita, tuptup kawan yg aku rapat kawen dulu, hiks! tahniah fatin izzaety, kalau hg tak kawen mesti kita tak boleh nak lepak kan, yealaa aku pulak dah pindah lepas tue 3tahun kt bangi balik rumah pun jarang jarang, haa sekarang sampai bila bila aku kt penang, tp kalau dah jodoh aku cepat, orang masuk meminang cepat, aku terimaa jaa. HAHAHA janji kawen tak kesah lah dengan orang selatan ka, pantai timur kaa, tak kesah,  HAHAHAHA 

takpaa, jodoh hg sampai dulu, aku pun tumpang happy. tapi lepas nie takda dah la nak macam dulu, perangai hg pun kena lah behave sebab dh jadi bini orang kan? HAHAHA sabtu nie kita buat reunion balikk ramai ramai, sumpah weyh aku tak sabar gilaa nak jumpaa hampaa semuaa. tidur pun tak lenaa oh, HAHA punyaa rinduu.

dia umur 20 dah kawen, aku nie bila lagi? asyik p kenduri orang ja, bilaa la nak rasa kenduri sendiri pulak. *mengadaaaa! cari calon dulu baru boleh pikiaq nak kawen* tp time dia akad nikah minggu lepas aku tak boleh p, hmn hmn kalau tak mesti aku dh boleh tengok dia makeup tengok dia naik pelamin, wuuu untungnyaa lahai kawen muda. HAHAHA 

tp kalau aku bg lah aku dapat pegang degree ka master ka baru nak pikiaq pasal kawen, at least aku boleh independent sendiri tanpa guna duit mak abah, at least aku boleh cari duit dengan usaha aku sendiri. 



takan baca jer kod ? cerLike , cerkomen ! terima kaseh ^^

0 comments:

"/>
copyright by nurfatin khairul