Tuesday 4 November 2014

Kenangan!

Views
Bila cakap pasal kenangan mesti semua ingat putus cinta lettew! Eh sorry sikit, buat penat je nak cakap pasal cinta, nanti kang ada pulakk yg mengataa kt twitter, oups! Eh kenapa? Nak mengutuk lagi? Peduli apa aku, kalau semua pasal hidup aku nak amik tahu nak mengataa maknanya kisah hidup aku lagi menarik dari hidup korang la kan? Oupss! Sentapppppp. Actually sajaa nak bg haters aku nie sakit hati, biasalaa aku nie banyak sangat saingan sampai luar dalam hidup aku pun nak amik tahu. HAHAHAHA

Okay kenapa denGan kenangan? Hmn, aku rinduu weyh nak pegi class balik nak lepak macam dulu balik, serious rindu! Kalau sebelum nie tengah tengah malam kalau aku lapar aku bosan, mesti aku call kak bella ajak lepak ajak teman pegi makan but now nak lepak pun susah kalau balik rumah :'( * haaa padan lah sapa suruh pindah jauh jauh :( * eh sorry aku pun tak ingin la pindah tp takkan aku nak duduk kt batu maung sorang sorang, memang taklah kan? 

Tapi aku bukan rindu kak bella je, paling rindu akem dengan naili. Haaa rinduu weyh rindu! Bayangkan kalau tiap hari kt class mesti aku selalu kena bahan, kalau tak aku yg kena mesti akem yg kena kalau bukan akem mesti naili yg kena. Yes cuba bayangkan baru sehari tak jumpa aku dengan nai dh whatsapp tnya kt mna. Dh lah selalu cakap aku nie homesick, kalau aku gelakkan klau akem kena bahan mesti dorg ckp ceni "aten, behave sikit. Tak baik lah gelakkan orang centu" HAAHHA aku kalau dh gelak peduli apa sopan ke tak keluar terus suara jantan haa amikk kau. Hari tue lecturer aku salah panggil nama khai, nama dia khairizal tp lecturer aku panggil khairudin, sumpah aku cakap aku gelakk sampai tak ingat dunia, HAHAHA lepas tue khai kt belakang aku cakap ceni "amboyy sukanyaa, aten behave sikit" dh dia cakap centu lg lah aku gelak nk diam lg, lepas tue kali kedua dy tegur aku lg "aten, stop it. Tak baik lah gelakkan khai centu" HAHAHA NK nak berenti gelak tak boleh so aku gelak pelan2 jelaa. Sorry khai! HIKS Serious aku cakap dorg memang boleh dibuat kawan sebab we share everythingg. Every day ada je yg di sharekan! Hari tue last class semua orang kena submit assignment before pukul5, lepas tue si akem nie boleh pulak tak tahu and last minute ajak aku dengan nai teman pegi print, HAHAHAHA aku rasa kalau girlfriend dia tahu nie mesti berbulu je rasaa, mahu taknyaa dalam phone dia penuh gambar aku dengan nai je, AHHAHA lepas tue tiap hari melepakk, eh takde la tiap hari kadang kadang je, hiks

Last week kod, kan ada horror movie yg baru keluar tajuk "ouija" kan? Haa akem pegi tengok lepas tue esok dia cite kt aku, bapakk ah menjerit jerit kalah prempuan dia nie, HAHAHA aku tanya seram ke dia cakap seram kalah annabelle kalah conjering kalah semua cite yg aku tengok. Yg aku nie pulak  susah sikit nak menjerit tengok cita hantu tp sebabkan akem cakap cite tue seram aku pun pegi la tengokk, bapakkk ah memang sumpah seram, sampai terbaLing pop corn oh! Memang esok tue kena bahan ah dengan budak budak nie, hahahaha

Satu je aku respect budak lelaki class aku nie, dorang nie sopan sangat. Aku tak pernah lagi la dengar dorang mencarut cuma certain 2 orang tue je yg biadap. Tp yg lain tue, alahai sejuk perut mak korang dapat anak macam nie. HAHAHA sorry guys aku dengan nai memang suka menyakat orang and i dont know how to being silent. HAHAHA sampaikan hari tue si khai cakap " betul lah cakap harith iskandar, perempuan nie dalam sehari akan bercakap lebih dari 200 000 word for a day" ceittt! Amboyy terasaa oh, start tue terus kami dua diam, AHHAHAA

IM GONNA MISS YOU GUYS A LOT!  Ikutkan hati nak letak gambar dorang nie tp menaip pakai ipad so takdak gambar dorang, macam banyak reja nak buat nak transfer gambar bagai. HAHAHA ceh aten memang pemalas so no wonder lah kalau dia cakap takmau buat. HAHAHA 


takan baca jer kod ? cerLike , cerkomen ! terima kaseh ^^

0 comments:

"/>
copyright by nurfatin khairul