Tuesday 25 November 2014

wuu, dah selasa :D

Views



busy sangat sampai takdak masa nak update blog, mahu taknyaaa sampai penang hari sabtu and then aku qadaa balik tidur aku yg tergendalaaa time kt bangi. Mak aku pulak jenis tak bg anak anak dia bangun awal, yes pelik kan? haa, serious tak tipuu, tambah tambah aku pulak, aku jarang balik rumah and it was a specialty for me bila aku balik je anything that i request in syaa allah dapat. So bilaa pagi pagi aku bangun tidur, aku dah biasa bangun awal p class so bila balik rumah aku kadang kadang automatik bangun sendiri around 9 am, kalau bg mak orang lain konfem dah kena bebel, tp mak aku siap cakap macam nie lg " laa awalnyaa bangun, tidur la dulu. tengah hari bangun " first first expression aku mesti aku tarik mukaa, yea laa mak nie perli kaa apaa, tp bilaa dah lama lama memang dia macam tue. yes dia tak ajar anak dia bangun awal awal, HAHAHA pelik tp benar tp aku pulakk kalau aku balik dari bangi dalam dua tiga hari je aku bangun lambat, lepas tue tidur pun dh stabil mak tak bg bangun awal pun aku tetap akan bangun. 


eh tapi aku bukan busy sebab tidur je okayyyy! haaa, tak baik pikiaq negative, aku busy berjalan. HAHAHA yes aku nie jenis tak reti nak duduk rumah and bila aku duduk rumah aku rasa macam haihh, something wrong with me, aku kena juga keluar tak kesah lah ronda ronda taman ke or window shopping, even aku tengah pokai pun aku tetap akan keluar, HAHAHA sebab aku cepat bosan. So memandangkan aku dah pun habis diploma aku and in syaa allah takkan jejakkan kaki kt bangi untuk repeat balik paper, hihi aku terpaksa lah bawak balik semuaa beg beg aku yg macam dah lari rumah tue, bayangkan, first register 1 beg roda 1 beg biasaa, bila dah habis sem, 1 beg roda 5 beg biasaa, aku pun pelikk and tak faham, setiap semester macam tue sampaikn kereta pak khairul yg besar tue pun tak muat nak letak beg aku, tue baru beg, belum lg carpet, conforter, bantal yg sampai 3 4 biji, cermin, HAHAHAHAA geleng kepala bapak aku dapat anak perempuan macam nie, alahh tue normal lah kan? semua orang perempuan macam tue, HAHA takpa abah lepas nie aten nak buat degree dekat sini je so takdak lah kod barang banyak banyak macam tue, *elehh konon jelaa


so kesimpulannya sekarang, hari nie dah selasa. yes! tak sabar weyh serious tak sabar nak tunggu jumaat nie. wuuuu :D  benda paling aku excited skali bila aku nak jumpa membe membe lama, alahai rindu kod, berapa tahun tak jumpa and now nak buat reunion mesti lah aku excited :D cuma satu ja aku harap, hari jumaat tue hari paling bermakna untuk aku, and aku harap takda benda yg boleh buat mood aku spoil sebab aku takmau rosakkan hari paling bermakna tue, so please! aku cuma harap hari tue cuma untuk reunion bukan untuk gaduh or perang or what, anggap je takda masalah and anggap je kita semuaa kawan yg dh lama tak jumpa, gittewww! AHAHAH publisiti sangat ayat.

pape pun tahniah fatin izzaety sebab dah jadi isteri orang, dulu hg selalu cakap kalau aku kawen hg nak jd pengapit aku, tp sekarang hg kawen dulu and nanti siapa nak jd pengapit aku? hmn, takpa lah, takdak rezeki aku cari orang lain lah jawabnyaa, HAHAHA tp please doakan aku bg cepat naik pelamin macam hg and dapat jodoh cepat, nie calon takdak lg cemana nak naik pelamin. haaa mana tauu kan p kenduri hg nie boleh amik berkat. HAHA

penat oh menaipbila lama tak menaip lepas tue sekarang start balik menaip rasa macam takdak ideaa, tp aku tetap jugak nak menaip walaupun kelautt. HAHAHA tp tak boleh la nak cerita panjang, letih keluar berjalan tak hilang lg, so GOODNIGHT, muahh muahh muahhh!


takan baca jer kod ? cerLike , cerkomen ! terima kaseh ^^

0 comments:

"/>
copyright by nurfatin khairul